Explore Dynamics CRM

Spreker en sponsor op Explore Dynamics CRM 2013

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Wij waren samen met CRM-klant Koninklijke BAM Groep sponsor en spreker op Explore Dynamics CRM, het grootste Microsoft Dynamics CRM evenement van Nederland. De editie van 2013 was op donderdag 28 maart 2013 in het CineMec te Ede.

Het centrale thema van Explore Dynamics CRM was de ‘verbonden klant’. Steeds vaker hebben bedrijven het over ‘De Nieuwe Klant’. Een klant, prospect, partner of leverancier die via diverse (Social Media) kanalen wil communiceren, maar die moeilijk te grijpen is voor bedrijven. Een klant die steeds beter geïnformeerd is, loyaliteit vaker toetst en anno 2013 kan kiezen uit een groter aanbod van diensten en producten. ‘Serving the Connected Customer’ met Microsoft Dynamics CRM.

Sprekers op Explore Dynamics CRM

Gedurende de dag waren er diverse parallelsessies waarbij voorbeelden worden gegeven hoe Microsoft Dynamics CRM succesvol is toegepast om de ‘verbonden klant’ te bedienen. Koninklijke BAM Groep verzorgde break out sessie III om 15.00 uur. De 300+ bezoekers konden de hele middag met vragen terecht bij onze stand op de informatiemarkt.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Steeds vaker hebben u en ik het over ‘De Nieuwe Klant’

customer-engagement-mockup-ls

Gratis eBook

Customer Engagement in techniek en bouw

Het verwachtingspatroon van klanten en relaties is sterk aan het veranderen. Zij willen 24/7 support, mogelijkheden tot selfservice en ze willen ontzorgd worden in alle fasen van het klantcontact. Zijn bedrijven in de (installatie)techniek en bouw wel bezig met klantgericht ondernemen? Download gratis dit eBook en lees meer over Customer Engagement in uw branche.

De theorie over Customer Engagement, best practices en zes stappen naar een strategie.