Social Media in de bouw? Heembouw speelt zich in de kijker

Social Media in de bouw? Heembouw speelt zich in de kijker

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Een uitgekiende combinatie van de verschillende social mediaplatforms. Daarmee heeft onze klant Heembouw zich online inmiddels flink in de kijker weten te spelen. Een schoolvoorbeeld van Social Media in de bouw. Ze hebben ermee de industrial social media award van 2013 meer gewonnen.

Björn Bouwmeester, social mediacoördinator van Heembouw: “We merken dat onze naamsbekendheid is toegenomen. We volgen realtime wat onze berichten doen, maar ook wat er in onze markt gebeurt op dit gebied. Wat wordt er bijvoorbeeld gezegd over Lean Bouwen of over BIM, twee onderwerpen waar wij bij Heembouw intensief mee bezig zijn”.

We merken dat onze naamsbekendheid is toegenomen

Onderzoeksrapport ‘Social Media in de bouw’
Meer over ‘Social Media in de bouw’ is te vinden in het onderzoeksrapport dat u wordt aangeboden door ABN AMRO. De trends binnen uw sector?

  • Social media stellen bouw in staat samenwerking binnen keten te versterken;
  • LinkedIn en Facebook wordt door 60% van de bouwbedrijven ingezet;
  • Aandacht verschuift van alleen prijs naar prijs-kwaliteitsverhouding.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn