Release Preview Guide van Microsoft Dynamics CRM 2013

Release Preview Guide Microsoft Dynamics CRM 2013

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Het Microsoft Dynamics CRM team heeft recent de Release Preview Guide van Microsoft Dynamics CRM 2013 vrijgegeven. Dit document is gemaakt om de spannende innovaties en mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM 2013 en Microsoft Dynamics CRM Online Fall 2013 bij Microsoft partners en CRM-gebruikers onder de aandacht te brengen.

In een wereld waarin iedereen online en verbonden is, is het voor bedrijven nog nooit zo belangrijk geweest om onderscheidend en overtuigend te zijn naar hun doelgroep en klanten. Interactie (Engagement) met de markt en klantervaring (Customer Experience) zijn hot topics. Microsoft Dynamics CRM helpt bedrijven om dat te bewerkstelligen.

Het is voor bedrijven nog nooit zo belangrijk geweest om onderscheidend en overtuigend te zijn naar hun doelgroep en klanten

De nieuwe versies van Microsoft Dynamics CRM heeft een nieuw ontworpen user interface met nog meer gebruikersgemak. Het is eenvoudig en intuïtief, bruikbare informatie is snel beschikbaar en het verbind simpelweg mensen. Microsoft Dynamics CRM maakt dagelijks werk persoonlijker door sales-, marketing- en servicemedewerkers te helpen klantervaringen te verhogen.

De 5 gebieden waar Microsoft in investeert met Microsoft Dynamics CRM

Microsoft is blijven investeren in functionaliteit om de moderne, vertrouwde en aantrekkelijke gebruikerservaringen te kunnen blijven leveren. De belangrijkste focus ligt nog altijd op gebruikersacceptatie en het bouwen van applicaties waar gebruikers de waarde van herkennen, snel kansen zien en inzicht krijgen. Op de weg of op kantoor.

Download hier de Release Preview Guide van Microsoft Dynamics CRM 2013  (Engels) Veel lees plezier!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
customer-engagement-mockup-ls

Gratis eBook

Customer Engagement in techniek en bouw

Het verwachtingspatroon van klanten en relaties is sterk aan het veranderen. Zij willen 24/7 support, mogelijkheden tot selfservice en ze willen ontzorgd worden in alle fasen van het klantcontact. Zijn bedrijven in de (installatie)techniek en bouw wel bezig met klantgericht ondernemen? Download gratis dit eBook en lees meer over Customer Engagement in uw branche.

De theorie over Customer Engagement, best practices en zes stappen naar een strategie.