Parature en Dynamics CRM, een winnende combinatie

Parature en Dynamics CRM, een winnende combinatie

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Een jaar na de acquisitie van Parature kondigt Microsoft de Spring ’15 Release for Parature aan. Een nieuwe release die organisaties uitstekende mogelijkheden biedt om Customer Centricity door te voeren door selfservice-klantoplossingen beschikbaar te stellen op diverse applicaties, kanalen en apparaten. De nieuwe versie richt zich op meer productiviteit voor serviceprofessionals en supportmedewerkers door hen een integraal en compleet klantbeeld te geven vóórdat een klant daadwerkelijk in contact is met het bedrijf. Door deze informatie vroegtijdig voorhanden te hebben, zijn servicemedewerkers in staat om klantproblemen sneller te begrijpen, te identificeren en op te lossen.

Winnaar 2015 CRM Magazine Service Awards

Dat de combinatie Microsoft Dynamics CRM en Parature krachtig is, wordt onderstreept door de recente toekenning van de 2015 CRM Magazine Service Awards. In de categorie ‘Customer Case Management’ van de awards, werden zowel Microsoft Dynamics CRM als Parature erkend als leidende oplossingen en werd Parature ook uitgeroepen als winnaar in deze categorie. Forrester Research Vice President Kate Leggett geeft aan in het reviewrapport: “Microsoft Dynamics CRM is één van de beste ‘cost-to-value’ proposities. De bruikbaarheid en de integratie met Office 365 zijn sterk onderscheidende factoren op het gebied van ‘case management’.”

De bruikbaarheid en de integratie met Office 365 zijn sterk onderscheidende factoren op het gebied van ‘case management’

De nieuwe release is aan te schaffen via Microsoft Online Services. CRM-klanten ervaren hiermee dezelfde aankoop- en service ervaring als bij bestaande Microsoft Cloud diensten. Je kan hier de Parature Spring ’15 Release Preview Guide downloaden.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn