Microsoft Dynamics CRM 2016, intelligente Customer Engagement

Microsoft Dynamics CRM 2016, intelligente Customer Engagement

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Microsoft heeft vandaag de mogelijkheden bekend gemaakt van Microsoft Dynamics CRM 2016, de nieuwste versie van haar customer engagement oplossing. Deze nieuwe CRM-versie zal eind 2015 vrijgegeven worden. Het zal de meest uitgebreide upgrade ooit worden voor Dynamics CRM en zal nieuwe functionaliteit omvatten op het gebied van business intelligentie, mobiliteit en service. Het zal bedrijven en werknemers helpen om nog meer productiviteitsverbeteringen te bereiken. Dynamics CRM 2016 zal onder andere zorgen voor een nog eenvoudiger taakbeheer, een verbeterde mobiele ervaring en betere gegevensanalyse. In grote lijnen kan je verwachten:

Bedrijven kunnen simpelweg op een intelligentere manier meer tijd besteden aan het bedienen van hun klanten

  • Verbeterde Excel ervaring in CRM voor meer inzicht in onder andere verkoopprocessen.
  • De volgende generatie van de CRM App voor Outlook voor mobiel werken.
  • Delve functionaliteit om relevante content zichtbaar te maken voor gebruikers.
  • Contextuele documenten beschikbaar uit SharePoint, OneDrive for Business en Office 365.
  • Creëren van persoonlijke verkoopdocumenten gebaseerd op CRM-data.
  • De volgende generatie Cortana integratie. De meest relevant informatie beschikbaar voor elke professional.

 

“Bekijk de video hieronder of download de Microsoft Dynamics CRM 2016 Release Preview Guide.”

 

 

Bob Stutz, corporate vice president Microsoft Dynamics CRM: “De obsessie van Microsoft om klanten te helpen succes te zijn, is geworteld in onze ambitie om productiviteit en bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden. Dynamics CRM 2016 is zo ontworpen dat het afleiding tijdens werkzaamheden elimineert, zaken voor elkaar krijgt en efficiënter werken verhoogt. Bedrijven kunnen simpelweg op een intelligentere manier meer tijd besteden aan het bedienen van hun klanten.”

 

Lees ook:
Microsoft reinvents productivity with upcoming release of customer engagement solution

Dynamics CRM 2016, Delivering the Next Generation of Intelligent Customer Engagement

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn