Future Decoded 2016 - Disruptive Customer Engagement

Kennis en kunde delen op: Disruptive Customer Engagement

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Future Decoded – Disruptive Customer Engagement

Dat de wereld om ons heen snel verandert, klanten steeds hogere verwachtingen hebben en dat bedrijven allemaal vroeg of laat radicaal moeten innoveren, is wel bekend. Niet waar? De vraag is nu: waar moet je beginnen en hoe zet je de verandering in gang? De oplossing ligt in extreme klantgerichtheid, Customer Engagement.

Het evenement Future Decoded bood op 25 mei topsprekers uit binnen- en buitenland, kennisdeling met professionals en een extreem waardevol netwerk. Wat Future Decoded bijzonder maakte was dat de inhoud in handen was van Peter Hinssen, Steven van Belleghem en Rik Vera. Zij selecteerden de allerbeste voorbeelden van baanbrekende innovaties op het gebied van customer experiences waaronder Mastercard, Vodafone, Johnson & Johnson en SingTel. Succesvolle bedrijven die zichzelf slagvaardig organiseren. Cruciaal in deze organisatie is extreme klantgerichtheid, Customer Engagement. Een volledig nieuwe manier van denken die essentieel is om het hart en de business van je klanten te winnen.

Een volledig nieuwe manier van denken die essentieel is om het hart en de business van je klanten te winnen

Lees deze twee verslagen:

 

Future Decoded 2016 - CTB xRM met relaties in een zeecontainer

Future Decoded – Disruptive Customer Engagement was een inspirerend evenement voor beleidsmakers, besluitvormers en ondernemers en een initiatief van Microsoft. CTB xRM verzorgde als kennispartner drie interactieve workshops over de thema’s: Internet of Things, Cultuuromslag en Customer Engagement in de techniek, bouw en offshore. Nieuwsgeirig naar deze onderwerpen? Neem dan contact met mij op via 06 209 685 66 of b.bergsma@ctb.nl.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gratis trendrapport

Ondernemen in het teken van transitie

Alstublieft, een trendrapport naar aanleiding van benchmarkonderzoek: Ondernemen in het teken van transitie. Alle ruim 140 deelnemers ervaren dat er een transitie gaande is en geven aan dat geen enkel bedrijf in de bouw, techniek en offshore aan verandering ontkomt.

Uitgevoerd onder 450 marktbepalende organisaties in de techniek, bouw en offshore.