Dynamics 365, het intelligente
cloudplatform voor business apps

Dynamics 365 is de nieuwe intelligente business software van Microsoft. Het is opgebouwd uit nieuwe en bestaande cloud-oplossingen. Een suite aan apps voor commerciële en operationele doeleinden. De apps zijn gebaseerd op CRM, Office 365, Azure en ERP.

Naast Business Intelligence, IoT en Office 365 is CTB gespecialiseerd in Dynamics 365 for Sales, Dynamics 365 for Marketing en Dynamics 365 for Field Service. Deze oplossingen bieden bedrijven in de techniek, bouw en offshore de mogelijkheid om effectiever te verkopen, je organisatie slimmer te vermarkten en overal de juiste (voorspellende) service te verlenen.

Dynamics 365 for Sales

Perfectioneer commerciële samenwerking

Breng met Dynamics 365 for Sales jouw markt in beeld en werk beter samen aan verkoopkansen en tenders. Deel bijvoorbeeld commerciële activiteiten met collega’s. E-mails en afspraken worden eenvoudig getrackt in Outlook, documenten deel je via de standaard SharePoint-koppeling.

Dynamics 365 for Marketing

Marketingcampagnes opzetten en monitoren

Leer de branche beter kennen en voer activiteiten van marketingcampagnes centraal en gericht uit. Dynamics 365 for Marketing helpt optimaal rendement te halen uit marketingactiviteiten.

Met de uitgebreide rapportage- en feedbackmogelijkheden, zoals dashboards, rapportage, de koppeling met Power BI en Voice of the Customer heb je altijd een compleet beeld van jouw commerciële resultaten.

Online marketing optimaliseren en automatiseren

Marketing Automation is een uitdaging voor alle marketeers. Het is een klantstrategie waarbij bedrijven continu in contact zijn met hun doelgroep. Eentje die logisch voortkomt uit de opkomst van bijvoorbeeld CRM-systemen. Het is de mogelijkheden om jouw koper van de toekomst beter te begrijpen en als marketeer sneller op toekomstige scenario’s te anticiperen.

Dynamics 365 for Field Service

demo microsoft field service

Mobiele servicemedewerkers optimaal inzetten

Als organisatie is de wens altijd om een optimale klantbeleving te bieden. Zeker als er sprake is van een storing of als er reparaties vereist zijn. Het perfect inplannen van mobiele medewerkers en het optimaal communiceren met klanten is vaak een ingewikkelde taak. Met Machine Learning en een diepe integratie met je klantendatabase biedt Dynamics 365 for Field Service uitkomst.