Customer Engagement 2015

Customer Engagement 2015

Door Bas Bergsma
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

De wereld om ons heen verandert in een rap tempo en de digitalisering is daarin de belangrijkste trend. Informatie over producten en diensten is in veelvoud en snel te vinden, waardoor klanten steeds beter geïnformeerd raken. Zij doen zelf onderzoek, bepalen zelf hun keuzes en lijken steeds meer een aversie te krijgen tegen commercie.

Consumenten willen niet meer over één kam geschoren worden en zijn kritischer geworden. Vaak staan consumenten via meerdere (online) kanalen in contact met potentiële leveranciers en verwachten dan ook een persoonlijke benadering op basis van hun ‘engagement’ en een op maat gemaakte dienstverlening. “Dit geldt niet voor mijn branche”, hoor ik u denken, maar ook bedrijven in de bouw, techniek, offshore en professionele dienstverlening hebben te maken met de nieuwe klant en haar verwachtingen.

Exclusief evenement van Microsoft op 11 juni

Customer Engagement, Customer Centricity en Customer Journey zijn de sleutelwoorden en ze vormen de grootste uitdaging om klantgericht ondernemen te implementeren binnen bedrijven. Maar, wat doen organisaties die Customer Engagement toepassen nu daadwerkelijk anders en wat doe je met alle data die je verzameld hebt over potentiële klanten en projecten? Hoe maak je de juiste commerciële keuzes? Microsoft en CTB xRM hebben een visie over Customer Engagement in relatie tot uw branche en met Microsoft Dynamics CRM als strategisch instrument. Deze visie willen wij op 11 juni met u delen tijdens het evenement: Customer Engagement ‘15. Een exclusieve bijeenkomst van Microsoft en kennispartners in ’t Spant te Bussum.

Hoe maak je de juiste commerciële keuzes?

't Spant in Bussum

Wat is de rol van Inbound Marketing?

Keynote sprekers als Steven van Belleghem en Peter Hinssen geven hun visie. Bureaus Brown Paper Company en CRUX geven advies en klanten komen uitgebreid aan het woord om hun ervaringen en resultaten te presenteren. CTB xRM is de kennispartner voor bedrijven in de bouw, techniek, offshore en professionele dienstverlening en wij hebben Folkert van der Molen van Royal HaskoningDHV gevraagd om tijdens een presentatie antwoord te geven op de vraag: “Hoe neemt Royal HaskoningDHV als internationaal adviserend ingenieurs- en projectmanagementbureau klanten mee in de Customer Journey? Wat is de rol van Inbound Marketing daarin en hoe draagt dit bij aan Customer Engagement? Folkert werd eind 2014 door LinkedIn gekozen tot ‘most engaged marketeer‘ van Nederland.

 

Het evenement is op basis van persoonlijke uitnodiging. Is Customer Engagement en Microsoft Dynamics CRM actueel binnen uw organisatie en heeft u interesse om deel te nemen? Neem dan contact met mij op via 06 209 685 66 of b.bergsma@ctb.nl.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn